Reklamációs ügyintézés (instrukciók / bejelentő űrlap) Reklamációs ügyintézés (#7)Tisztelt Partnerünk! Az egyszerű és hatékony reklamációs ügyintézés érdekében kérjük, szíveskedjen kitölteni az alábbi bejelentő űrlapot! Az alábbi adatok megadása szükséges a bejelentő űrlap kitöltésre során. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező! Elfogadott fájltípusok: jpg, jpeg, gif, png, bmp, pdfTermékkategória szaniter – bútor – kád termékkategória kerámia burkolat termékkategóriaKereskedő neveBejelentést végző ügyintéző neveKereskedő címeKereskedő telefonszámaKereskedő e-mail címeVégfelhasználó neveVégfelhasználó címeVégfelhasználó telefonszámaVégfelhasználó e-mail címeVégfelhasználó részére kiállított számla másolata (Maximális fájméret feltöltésenként: 10MB, Maximális feltöltések: 3db)Fájl kiválasztása Rustic ’96 Kft által kiállított száma sorszámaA kifogásolt termék pontos meghatározásaA kifogásolt mennyiség pontos meghatározásaA reklamáció pontos leírása (Minimum 30 karakter)A minél gyorsabb reklamáció kezelés érdekében, szíveskedjen jó minőségű fényképeket készíteni a kifogásolt termékről, és lehetőség szerint annak csomagolásáról is! 5 fénykép feltöltése szükséges a kifogásolt termékről a reklamációs ügymenet elindításához. A burkolatok gyári csomagolásán található egy termék címke (ragasztva vagy nyomtatva) amely alapján beazonosíthatóak az adott burkolat gyártási paraméterei. Kérjük készítsen fényképet erről a címkéről is, hogy a gyártó be tudja azonosítani a terméket és annak gyártási paramétereit. Ez elengedhetetlen fontosságú a reklamációs ügymenet hatékony lebonyolításához. Amennyiben a bejelentésben több doboz kifogásolt burkolat szerepel, úgy szíveskedjenek mindegyik dobozról jól látható fényképet készíteni. Burkolás után, kizárólag a lapok kopásállóságára vonatkozó reklamációt áll módunkban elfogadni. Amennyiben a kifogásolt hiba a burkolást megelőzően is fennált illetve látható volt, úgy sajnos nem áll módunkban elfogadni a reklamációt.A minél gyorsabb reklamáció kezelés érdekében, szíveskedjen jó minőségű fényképeket készíteni a kifogásolt termékről, és lehetőség szerint annak csomagolásáról is! 5 fénykép feltöltése szükséges a kifogásolt termékről a reklamációs ügymenet elindításához. A fürdőszoba szaniterek / kádak / bútorok gyári csomagolásán található egy címke, amely alapján a gyártó be tudja azonosítani az adott tételt. Kérjük készítsen fényképet erről a címkéről is, hogy a gyártó be tudja azonosítani a terméket! Ez elengedhetetlen fontosságú a reklamációs ügymenet hatékony lebonyolításához. Fontos tudnivaló, hogy beépített kádak esetén csak abban az esetben tudjuk elkezdeni a reklamációs ügyintézést, hogyha van kialakított szerelőnyílás. Amennyiben beépített kádról van szó, úgy minden esetben szíveskedjenek fényképet készíteni a szerelőnyílásról, illetve annak belsejéről! Illetőleg felhívjuk szíves figyelmüket, hogy garanciális feltétel az, hogy a beépített kád a hozzá tartozó gyári kádlábakon álljon. Amennyiben a kád nem a gyári lábakon áll, vagy egyéb kiegészítő alátámasztást is alkalmaznak, úgy nem tudjuk elfogadni a reklamációt. A gyári lábak feladata elvezetni a használat okozta rezgéseket. Amennyiben a kád nem a hozzá tartozó gyári lábakon áll, vagy egyéb kiegészítő alátámasztáson is fekszik, úgy ezek a rezgések nem tudnak teljes egészében elnyelődni. Ez belső feszültséghez vezethet, amely okozhat sérüléseket a kád felületén.1. Fénykép a kifogásolt termékről (Maximális fájméret: 10MB, Maximális feltöltések: 1db)Fájl kiválasztása 2. Fénykép a kifogásolt termékről (Maximális fájméret: 10MB, Maximális feltöltések: 1db)Fájl kiválasztása 3. Fénykép a kifogásolt termékről (Maximális fájméret: 10MB, Maximális feltöltések: 1db)Fájl kiválasztása 4. Fénykép a kifogásolt termékről (Maximális fájméret: 10MB, Maximális feltöltések: 1db)Fájl kiválasztása 5. Fénykép a kifogásolt termékről (Maximális fájméret: 10MB, Maximális feltöltések: 1db)Fájl kiválasztása További fényképek a kifogásolt termékről (Maximális fájméret feltöltésenként: 10MB, Maximális feltöltések: 10db)Fájl kiválasztása Megoldási javaslat az Ügyfél részéről Árengedmény Csere Pénzvisszatérítés EgyébEgyéb megoldási javaslat Elolvastam és elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket* A fájlok feltöltése a méretétől függően hosszabb időt is igénybe vehet (akár 1-2 percet is!!!), ezért kérjük, minden esetben várja meg a zöld kerettel elátott köszönő válaszüzenetet! A reklamáció elküldését követően küldeni fogunk egy automatikus üzenetet a bejelentő űrlapon megadott e-mail címre Amennyiben 2 órán belül nem érkezik meg a visszaigazoló e-mail, szíveskedjen az alábbi elérhetőségeken keresni munkatársainkat: (nagykereskedés esetén) ? nk@rustic.hu +36/24-516-630 (kiskereskedés esetén) ? info@rustic.hu +36 1 387 7918 Reklamáció elküldése