Reklamációs ügyintézés (instrukciók / bejelentő űrlap) Reklamációs ügyintézés (#7)Tisztelt Partnerünk! Az egyszerű és hatékony reklamációs ügyintézés érdekében kérjük, szíveskedjen kitölteni az alábbi bejelentő űrlapot! Az alábbi adatok megadása szükséges a bejelentő űrlap kitöltésre során. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező! Elfogadott fájltípusok: jpg, jpeg, gif, png, bmp, pdfTermékkategória szaniter – bútor – kád termékkategória kerámia burkolat termékkategóriaKereskedő neve Bejelentést végző ügyintéző neve Kereskedő címe Kereskedő telefonszáma Kereskedő e-mail címe Végfelhasználó neve Végfelhasználó címe Végfelhasználó telefonszáma Végfelhasználó e-mail címe Végfelhasználó részére kiállított számla másolata (Maximális fájméret feltöltésenként: 10MB, Maximális feltöltések: 3db) Fájl kiválasztása Rustic ’96 Kft által kiállított száma sorszáma A kifogásolt termék pontos meghatározása A kifogásolt mennyiség pontos meghatározása A reklamáció pontos leírása (Minimum 30 karakter) A minél gyorsabb reklamáció kezelés érdekében, szíveskedjen jó minőségű fényképeket készíteni a kifogásolt termékről, és lehetőség szerint annak csomagolásáról is! 5 fénykép feltöltése szükséges a kifogásolt termékről a reklamációs ügymenet elindításához. A burkolatok gyári csomagolásán található egy termék címke (ragasztva vagy nyomtatva) amely alapján beazonosíthatóak az adott burkolat gyártási paraméterei. Kérjük készítsen fényképet erről a címkéről is, hogy a gyártó be tudja azonosítani a terméket és annak gyártási paramétereit. Ez elengedhetetlen fontosságú a reklamációs ügymenet hatékony lebonyolításához. Amennyiben a bejelentésben több doboz kifogásolt burkolat szerepel, úgy szíveskedjenek mindegyik dobozról jól látható fényképet készíteni. Burkolás után, kizárólag a lapok kopásállóságára vonatkozó reklamációt áll módunkban elfogadni. Amennyiben a kifogásolt hiba a burkolást megelőzően is fennált illetve látható volt, úgy sajnos nem áll módunkban elfogadni a reklamációt.A minél gyorsabb reklamáció kezelés érdekében, szíveskedjen jó minőségű fényképeket készíteni a kifogásolt termékről, és lehetőség szerint annak csomagolásáról is! 5 fénykép feltöltése szükséges a kifogásolt termékről a reklamációs ügymenet elindításához. A fürdőszoba szaniterek / kádak / bútorok gyári csomagolásán található egy címke, amely alapján a gyártó be tudja azonosítani az adott tételt. Kérjük készítsen fényképet erről a címkéről is, hogy a gyártó be tudja azonosítani a terméket! Ez elengedhetetlen fontosságú a reklamációs ügymenet hatékony lebonyolításához. Fontos tudnivaló, hogy beépített kádak esetén csak abban az esetben tudjuk elkezdeni a reklamációs ügyintézést, hogyha van kialakított szerelőnyílás. Amennyiben beépített kádról van szó, úgy minden esetben szíveskedjenek fényképet készíteni a szerelőnyílásról, illetve annak belsejéről! Illetőleg felhívjuk szíves figyelmüket, hogy garanciális feltétel az, hogy a beépített kád a hozzá tartozó gyári kádlábakon álljon. Amennyiben a kád nem a gyári lábakon áll, vagy egyéb kiegészítő alátámasztást is alkalmaznak, úgy nem tudjuk elfogadni a reklamációt. A gyári lábak feladata elvezetni a használat okozta rezgéseket. Amennyiben a kád nem a hozzá tartozó gyári lábakon áll, vagy egyéb kiegészítő alátámasztáson is fekszik, úgy ezek a rezgések nem tudnak teljes egészében elnyelődni. Ez belső feszültséghez vezethet, amely okozhat sérüléseket a kád felületén.1. Fénykép a kifogásolt termékről (Maximális fájméret: 10MB, Maximális feltöltések: 1db) Fájl kiválasztása 2. Fénykép a kifogásolt termékről (Maximális fájméret: 10MB, Maximális feltöltések: 1db) Fájl kiválasztása 3. Fénykép a kifogásolt termékről (Maximális fájméret: 10MB, Maximális feltöltések: 1db) Fájl kiválasztása 4. Fénykép a kifogásolt termékről (Maximális fájméret: 10MB, Maximális feltöltések: 1db) Fájl kiválasztása 5. Fénykép a kifogásolt termékről (Maximális fájméret: 10MB, Maximális feltöltések: 1db) Fájl kiválasztása További fényképek a kifogásolt termékről (Maximális fájméret feltöltésenként: 10MB, Maximális feltöltések: 10db) Fájl kiválasztása Megoldási javaslat az Ügyfél részéről Árengedmény Csere Pénzvisszatérítés EgyébEgyéb megoldási javaslat Elolvastam és elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket* A fájlok feltöltése a méretétől függően hosszabb időt is igénybe vehet (akár 1-2 percet is!!!), ezért kérjük, minden esetben várja meg a zöld kerettel elátott köszönő válaszüzenetet! A reklamáció elküldését követően küldeni fogunk egy automatikus üzenetet a bejelentő űrlapon megadott e-mail címre Amennyiben 2 órán belül nem érkezik meg a visszaigazoló e-mail, szíveskedjen az alábbi elérhetőségeken keresni munkatársainkat: (nagykereskedés esetén) 🡪 nk@rustic.hu +36/24-516-630 (kiskereskedés esetén) 🡪 info@rustic.hu +36 1 387 7918 Reklamáció elküldése