Reklamációs ügyintézés (instrukciók / bejelentő űrlap)

Reklamációs ügyintézés (#7)

Tisztelt Partnerünk!

Az egyszerű és hatékony reklamációs ügyintézés érdekében kérjük, szíveskedjen kitölteni az alábbi bejelentő űrlapot!

Az alábbi adatok megadása szükséges a bejelentő űrlap kitöltésre során. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Elfogadott fájltípusok: jpg, jpeg, gif, png, bmp, pdf

A minél gyorsabb reklamáció kezelés érdekében, szíveskedjen jó minőségű fényképeket készíteni a kifogásolt termékről, és lehetőség szerint annak csomagolásáról is! 5 fénykép feltöltése szükséges a kifogásolt termékről a reklamációs ügymenet elindításához.

A burkolatok gyári csomagolásán található egy termék címke (ragasztva vagy nyomtatva) amely alapján beazonosíthatóak az adott burkolat gyártási paraméterei. Kérjük készítsen fényképet erről a címkéről is, hogy a gyártó be tudja azonosítani a terméket és annak gyártási paramétereit. Ez elengedhetetlen fontosságú a reklamációs ügymenet hatékony lebonyolításához.

Amennyiben a bejelentésben több doboz kifogásolt burkolat szerepel, úgy szíveskedjenek mindegyik dobozról jól látható fényképet készíteni.

Burkolás után, kizárólag a lapok kopásállóságára vonatkozó reklamációt áll módunkban elfogadni. Amennyiben a kifogásolt hiba a burkolást megelőzően is fennált illetve látható volt, úgy sajnos nem áll módunkban elfogadni a reklamációt.

A minél gyorsabb reklamáció kezelés érdekében, szíveskedjen jó minőségű fényképeket készíteni a kifogásolt termékről, és lehetőség szerint annak csomagolásáról is! 5 fénykép feltöltése szükséges a kifogásolt termékről a reklamációs ügymenet elindításához.

A fürdőszoba szaniterek / kádak / bútorok gyári csomagolásán található egy címke, amely alapján a gyártó be tudja azonosítani az adott tételt. Kérjük készítsen fényképet erről a címkéről is, hogy a gyártó be tudja azonosítani a terméket! Ez elengedhetetlen fontosságú a reklamációs ügymenet hatékony lebonyolításához.

Fontos tudnivaló, hogy beépített kádak esetén csak abban az esetben tudjuk elkezdeni a reklamációs ügyintézést, hogyha van kialakított szerelőnyílás. Amennyiben beépített kádról van szó, úgy minden esetben szíveskedjenek fényképet készíteni a szerelőnyílásról, illetve annak belsejéről! Illetőleg felhívjuk szíves figyelmüket, hogy garanciális feltétel az, hogy a beépített kád a hozzá tartozó gyári kádlábakon álljon. Amennyiben a kád nem a gyári lábakon áll, vagy egyéb kiegészítő alátámasztást is alkalmaznak, úgy nem tudjuk elfogadni a reklamációt.

A gyári lábak feladata elvezetni a használat okozta rezgéseket. Amennyiben a kád nem a hozzá tartozó gyári lábakon áll, vagy egyéb kiegészítő alátámasztáson is fekszik, úgy ezek a rezgések nem tudnak teljes egészében elnyelődni. Ez belső feszültséghez vezethet, amely okozhat sérüléseket a kád felületén.

A fájlok feltöltése a méretétől függően hosszabb időt is igénybe vehet (akár 1-2 percet is!!!), ezért kérjük, minden esetben várja meg a zöld kerettel elátott köszönő válaszüzenetet!

A reklamáció elküldését követően küldeni fogunk egy automatikus üzenetet a bejelentő űrlapon megadott e-mail címre

Amennyiben 2 órán belül nem érkezik meg a visszaigazoló e-mail, szíveskedjen az alábbi elérhetőségeken keresni munkatársainkat:

  • (nagykereskedés esetén) ? nk@rustic.hu +36/24-516-630
  • (kiskereskedés esetén) ? info@rustic.hu +36 1 387 7918